Kategórie

Doprava

Doprava v České republice

Existuje několik možností, jak po nákupu převzít své zboží. Vyberte si tu, která je Vám nejbližší.

Osobní odběr v Praze 6 - ZDARMA

Pokud máte rádi osobní jednání, rádi Vás uvítáme na naší pobočce na Praze 6. Na pobočce je možné platit pouze v hotovosti. Chcete-li platit jiným způsobem - např. kartou či na splákty - je třeba platbu provést předem online.

Osobní odběr v ČR a na Slovensku - cena 50 Kč ; od 5000 Kč zdarma

Pokud si chcete zásilku vyzvednout osobně, můžete tak učinit na mnoha místech v ČR a dokonce i v SR. 

Zásilková společnost PPL - do 24 hodin po celé ČR 

Přepravní společnost PPL doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na mail ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den v případě, že objednávka je přijata do 18:00.

Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. PPL však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování. Pokud přepravcem nebudete zastiženi, dostanete do schránky informaci s dalším pokusem o doručení.

Dobírku PPL nelze platit platební kartou. Děkujeme za pochopení.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky v sekci Faktury i ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince PPL: 844 775 775.

Česká pošta do 24 hodin - Balík Do ruky Balík do ruky

Doručení balíku na Vaši adresu.
Česká pošta doručí Vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR. V den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete informováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit den doručení nebo ukládací poštu pro Váš Balík Do ruky. V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště a nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku (najdete jej následující pracovní den po expedování objednávky v sekci Faktury i ve svém mailboxu) vyhledat svou zásilku na infolince 800 177 889.

Česká pošta do 24 hodin - Balík Na poštu

Odběr balíku na Vámi zvolené poště. Veškeré podmínky zůstavají stejné jako v případě Balíku Do ruky, nezapomeňte do poznámky uvést adresu dodací pošty.

Doprava na Slovensko

Existuje niekoľko možností, ako po nákupe prevziať svoj tovar.
Vyberte si tú, ktorá je Vám najbližšia.

Zásielková spoločnosť UPS dodanie 3-5 dní

Spoločnosť UPS odporúčame všetkým zákazníkom, ktorí nechcú tovar vyzdvihovať na pošte a zároveň sú pravidelne dostupní a schopní prevziať balík na dodacej adrese.Výhoda tejto služby je jej flexibilnosť a spoľahlivosť. Tovar býva zvyčajne doručený do 3-5 pracovných dní od dátumu expedície.

Viac informácií

Prepravná spoločnosť UPS doručuje tovar zvyčajne do 3-5 pracovných dní po celej SR. V prípade, že Vás vodič nezastihne na danej adrese, nechá Vám v schránke oznámenky a bude sa Vás ešte 2x snažiť na danej adrese zastihnúť, celkom teda 3 pokusy o doručenie zásielky. Zásielka môže byť na požiadanie poistená až do 2500 € zdarma.

Reklamácie

V prípade, že príde zásielka (obal) zjavne poškodená, je nutné vadu oznámiť vodičovi a poznamenať do prepravného listu.Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obavy s následným uplatňovaním prípadné škody.


Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a požiadať o spísanie zápisu o škode. Riaďte sa vždy podľa aktuálnych Obchodných podmienok !

Slovenská pošta

Balík 1. triedy od Slovenského doručenie do 3-5 dní

Ak si chcete tovar vyzdvihnúť na svojej pošte, vyberte službu Slovenské pošty. Určené sú najmä pre ľudí, ktorý nie sú pravidelne k zastihnutiu na dodacej adrese. Pošta sa najskôr pokúsi zásielku doručiť a v prípade nedoručenia potom zásielku možno kedykoľvek vyzdvihnúť do 7 kalendárnych dní na pošte. Lehota 7 dní sa dá predĺžiť.

Viac informácií

V prípade, že nebudete zastihnutý na uvedenej adrese, bude zásielka uložená na najbližšej pošte, kde skladujú balíky a Vy budete upozornený tzv. Výzvou vo Vašej schránke. Poštu je možné požiadať o opakované doručenie počas pravidelných obchôdzok.


Pozor. Ak si tovar nevyzdvihnete do 7 kalendárnych dní, je automaticky odosielaný späť.

Reklamácie

V prípade prevzatia zásielky poškodené počas prepravy je nutné túto skutočnosť reklamovať u Slovenskej pošty okamžite, prípadne nasledujúci pracovný deň!

Osobný odber, dodanie 2-5 dní

Tovar je možné si osobne vyzdvihnúť na niekoľkých odberných miestach. Ihneď akonáhle bude tovar pre Vás pripravený na vyzdvihnutie, dostanete informačnú SMS a email s podrobnými informáciami.


More information about cookies